برند سیکو | گالری عباسی
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تاریخچه برند سیکو

دفتر مرکزی سیکو؛ توکیو.ژاپندفتر مرکزی سیکو؛ توکیو.ژاپن
 
تاریخچه برند سیکو یک داستان 120ساله از نوآوری و خلاقیت می‌باشد. این داستان از سال 1892 آغاز می‌شود؛ زمانی که کینتارو هاتوری، موسس شرکت سیکو پس از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و تعمیرات ساعت، تصمیم به احداث کارخانه ساعت‌سازی خود گرفت. هاتوری جوان تصمیم داشت به یکی از پیشگامان صنعت ساعت تبدیل شود و در این راه یک شعار همیشگی داشت "سیکو باید همواره یک گام از رقبا پیش باشد، دقیقا یک گام. در این راه نه باید عجله داشت و نه متوقف ماند."
 
از سال 1892 که سیکو اولین ساعت دیواری خود را تحت برند "سیکوشا" تولید نمود تا امروز که به یکی از معظم‌ترین و معتبرترین ساعت‌سازان جهان تبدیل شده، سیکو همواره به شعار پیشرو بودن خود وفادار مانده و نوآوری‌های زیادی در صنعت ساعت انجام داده است. سیکو به معنی واقعی کلمه یک ساعت‌ساز است، تولیدکننده‌ای که در تمام سطوح و زوایای تکنولوژی‌های مرتبط با ساعت‌سازی یک شرکت خبره می‌باشد و با ادغام تکنولوژی‌های مختلف خود، همواره دوست‌داران ساعت را شگفت زده می‌کند. سیکو تنها تولیدکننده  خط سیر برند سیکو ساعت در سطح جهان است که به هر چهار تکنولوژی ساعت‌سازی مجهز می‌باشد، این چهار تکنولوژی عبارتند از دانش فنی تولید ساعت‌های مکانیکی، کوارتز، اتوکواتز و اِسپرینگ درایو.ساعت سیکو به عنوان پیش‌قراول صنعت ساعت، مبتکر سه تکنولوژی اخیر ساعت‌سازی یعنی فناوری کوارتز، اتوکوارتز و اِسپرینگ درایو می‌باشد اما این پایان راه نیست، رقبا تنها یک گام عقب ترند...
سیکو, ساعت سیکو,ساعت مچی, مردانه ,زنانه, سیکو ایران, تاریخچه برند سیکو خط سیر برند سیکو, سیکو کرج, دایا زمان سنج, نمایندگی ساعت سیکو, گارانتی ساعت سیکو, سیکو5

خط سیر برند سیکو

تاسیس خانه ساعت سیکوشا؛ توکیو.ژاپن
1881تاسیس خانه ساعت سیکوشا؛ توکیو.ژاپن
 

داستان کارخانه تاریخچه برند سیکو ساعت‌سازی سیکو از سال ساعت سیکو 1881 آغاز می‌شود، زمانی که کینتارو تاریخچه برند سیکو هاتوری، سرمایه‌گذار جوان ژاپنی یک مغازه ساعت فروشی  در مرکز توکیو تاسیس نمود؛ خانه ساعت  سیکوشا. سیکوشا در زبان ژاپنی به معنای "دقت" می‌باشد.

اولین ساعت دیواری ژاپنی؛ سیکوشا

اولین ساعت دیواری ژاپنی؛ سیکوشا

1892اولین ساعت دیواری ژاپنی؛ سیکوشا

در سال 1892 خانه ساعت سیکوشا تاریخچه برند سیکو اولین ساعت دیواری ژاپنی را تولید کرد، در واقع سیکوشا اولین ساعت ساخته شده در خارج از اروپا است. نمایندگی ساعت سیکو سیکوشا پندولوم سرآغاز مسیر ژاپن در راه تولید تجهیزات دقیق به شمار می‌رود.

محصولات سیکو

15,535,000 ریال
SEIKO SRP641K1 ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه سیکو پراس‌پکس غواصی ساعت سیکو مناسب برای استفاده حرفه‌ای و روزمره | مکانیزم مکانیکی نمایندگی ساعت سیکو با قابلیت شارژ اتوماتیک | مقاوم در برابر آب تا فشار 20 بارومتر
SEIKO SRP641K1 ساعت مچی مردانه

سفیران برند سیکو

داریا کلیشیناداریا کلیشینا
ورزشکار و مدل؛ نفر اول پرش طول زنان لیگ الماس ساعت سیکو
نواک جوکوویچنواک جوکوویچ
تنیسور حرفه‌ای؛ نفر اول رنکینگ بین‌المللی تنیس‌بازان حرفه‌ای

نمایندگی برند سیکو

نمایندگی برند سیکو
 
دایا زمان‌سنج
 
نمایندگی انحصاری  نمایندگی ساعت سیکو فروش و خدمات پس از فروش کمپانی ساعت سیکو سیکو در ایران، شرکت دایا زمان‌سنج است. گارانتی ساعت‌های سیکو بین‌المللی بوده و دایا زمان‌سنج مسئول ارایه خدمات پس از فروش مطابق شرایط استاندارد جهانی به تمامی دارندگان ساعت‌های اورجینال سیکو است؛ گالری عباسی نمایندگی رسمی دایا زمان‌سنج است و تمامی ساعت‌های سیکو گالری با گارانتی گارانتی ساعت سیکو دایا زمان‌سنج ارایه می‌شوند.
 
گارانتی ساعت سیکو دارای مدت زمان و موارد تحت پوشش محدود به شرح زیر می‌باشد
 
دوره‌ی زمانی گارانتی ساعت‌های مچی سیکو دوسال و ساعت‌های رومیزی/دیواری سیکو سه‌سال می‌باشد.
گارانتی بین‌المللی سیکو نیرومحرکه (موتور)، عقربه‌ها و قطعات فلزی بدنه و بند ساعت را پوشش می‌دهد.
شیشه ساعت، بندهای غیرفلزی و قسمت‌های فلزی متحرک بند (پین‌ها و قفل) تحت پوشش گارانتی بین‌المللی سیکو قرار نمی‌گیرند.
عدم بروز خوردگی، تغییر رنگ و نیز پیدایش ترک‌خوردگی یا شکستگی در بدنه و بند فلزی ساعت تحت پوشش گارانتی بین‌المللی سیکو قرار دارد. بروز تغییر رنگ جزیی در اثر استفاده عادی برای ساعت‌های آبکاری شده، امری طبیعی گارانتی ساعت سیکو است و به عنوان نقیصه یا عیب در نظر گرفته نمی‌شود. ایجاد خش و خراش سطحی در اثر سایش با اجسام سخت جزء ویژگی‌های ذاتی فلزات بوده و به‌عنوان یک نقیصه محسوب نشده و طبعا تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد.
میزان مقاومت ساعت در مقابل آب روی درب پشت ساعت حک شده است. مقاومت ساعت در برابر آب تا میزان مقاومت طراحی شده تحت پوشش گارانتی ساعت سیکو گارانتی بین‌المللی سیکو قرار دارد و دایا زمان‌سنج ملزم به رفع ایرادهای ناشی از نفوذ آب و نیز آب‌بندی ساعت طبق مندرجات روی درب پشت ساعت است. در صورت نفوذ آب به داخل ساعت، خریدار موظف است ساعت را در اسرع وقت به گالری عباسی یا دفتر خدمات پس از فروش دایا زمان‌سنج تحویل دهد، دایا زمان‌سنج مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از باقی ماندن طولانی مدت آب داخل ساعت نمی‌پذیرد.
در ساعت‌های سیکو از دو نوع شیشه‌ی معدنی مقاوم شده و کریستال یاقوت استفاده می‌شود؛ شیشه‌های معدنی مقاوم شده یا هاردلکس، همان شیشه‌های معدنی معمولی هستند که تحت عملیات حرارتی خاص، نمایندگی ساعت سیکو بهبود یافته مقاومت بیشتری در برابر ضربه و سایش پیدا می‌کنند. گارانتی ساعت سیکو شیشه‌های کریستال یاقوت یا سافایر، کریستال‌های معدنی هستند که سطح آن‌ها با یک لایه نازک از سنگ یاقوت شفاف پوشش‌کاری می‌شود و مقاومت بسیار بالایی در قبال ساییدگی و خش‌پذیری از خود نشان می‌دهند. دایا زمان‌سنج به عنوان نمایندگی رسمی سیکو در ایران، با اعمال تعریف‌های غیرمستند نمایندگی ساعت سیکو وسلیقه‌ای از مقاومت و خش‌پذیری شیشه، عملا مسئولیت‌های مربوط به شیشه ساعت‌های سیکو را از خود سلب نموده و مقاومت یا ضدخش بودن شیشه‌های هاردلکس و سافایر سیکو تحت پوشش گارانتی دایا زمان‌سنج قرار نمی‌گیرد.
امور مشتریان دایا:
02187198
خدمات پس از فروش دایا:
0218878201

اسپانسرینگ برند سیکو

فدراسیون بین‌المللی دومیدانی

فدراسیون بین‌المللی دومیدانی

 

در سال 1987 سیکو به‌عنوان زمان‌سنج رسمی مسابقات جهانی دومیدانی در رم انتخاب شد، از آن زمان تاکنون سیکو زمان‌سنج رسمی تمامی ادوار مسابقات جهانی و برخی ادوار لیگ الماس بوده است و در این مسیر تعداد زیادی از برترین رکوردهای جهانی گارانتی ساعت سیکو این رشته پرطرفدار توسط سیکو به ثبت رسیده است. همکاری استراتژیک سیکو و فدراسیون بین‌المللی دومیدانی زمینه‌ساز شراکت تجاری و اسپانسرشیپ سیکو در مسابقات جهانی و لیگ الماس شده است.

باشگاه فوتبال بارسلونا

باشگاه فوتبال بارسلونا

 

 

در سال 2011 سیکو خط سیر برند سیکو به‌عنوان زمان‌سنج رسمی تمرینات و مسابقات باشگاه فوتبال بارسلونا در لامسیا و نیوکمپ انتخاب شد. این همکاری زمینه‌ساز شراکت تجاری و اسپانسرشیپ سیکو در باشگاه فوتبال سیکو بارسلونا شده است.

منبع:

 

 

 





:: برچسب‌ها: سیکو, ساعت سیکو,ساعت مچی, مردانه ,زنانه, سیکو ایران, تاریخچه برند سیکو خط سیر برند سیکو, سیکو کرج, دایا زمان سنج, نمایندگی ساعت سیکو, گارانتی ساعت سیکو, سیکو5 ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: